طراحی و توسعه اپلیکیشن طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت آموزشی طراحی سایت پرتال سازمانی طراحی سایت شرکتی و شخصی طراحی و توسعه نرم افزار

وب سایت شرکتی و شخصی

یک وب سایت شرکتی برای نمایندگی یک شرکت یا سازمان طراحی شده است. معمولاً شامل اطلاعاتی در مورد محصولات، خدمات، مأموریت و جزئیات تماس شرکت است. وب سایت های شرکتی اغلب دارای طراحی حرفه ای هستند و هدف آنها ایجاد اعتبار و اعتماد بین بازدیدکنندگان است.

از طرف دیگر، یک وب سایت شخصی توسط یک فرد ایجاد می شود تا برند شخصی، نمونه کارها، وبلاگ یا رزومه خود را به نمایش بگذارد. وب سایت های شخصی می توانند از نظر طراحی و محتوا انعطاف پذیرتر باشند و به افراد این امکان را می دهند که خلاقیت خود را بروز دهند و کار خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

هر دو نوع وب سایت دارای اهداف متفاوتی هستند. در حالی که وب سایت های شرکتی بر ترویج یک تجارت و جذب مشتری تمرکز می کنند، وب سایت های شخصی بیشتر حول هویت شخصی و دستاوردهای حرفه ای افراد متمرکز هستند.

امیدوارم این تمایز بین وب سایت های شرکتی و شخصی را روشن کند. اگر سوال دیگری داشتید من را در جریان بگذارید!

تیم ما در نشانه متعهد است که به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند.

وب سایت فروشگاه اینترنتی

وب‌سایت فروشگاه آنلاین شکلی از تجارت الکترونیکی است که به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک مرورگر وب یا یک برنامه تلفن همراه مستقیماً کالا یا خدمات را از طریق اینترنت از فروشنده خریداری کنند. این به مشتریان راحتی در مرور محصولات یا خدمات، مشاهده عکس‌ها و دسترسی به اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت‌های محصول را ارائه می‌دهد. فروشگاه‌های آنلاین معمولاً خریداران را قادر می‌سازد تا از ویژگی‌های جستجو برای یافتن مدل‌ها، مارک‌ها یا موارد خاص استفاده کنند. مشتریان برای تکمیل تراکنش باید به اینترنت و روش پرداخت معتبر دسترسی داشته باشند.

خرید آنلاین به طور فزاینده ای محبوب شده است و مشتریان اکنون می توانند با استفاده از دستگاه های مختلف مانند رایانه های رومیزی، لپ تاپ، رایانه های لوحی و تلفن های هوشمند به صورت آنلاین خرید کنند. فرآیند خرید آنلاین مشابه خرید محصولات یا خدمات در یک خرده‌فروش یا مرکز خرید معمولی است. با این حال، مشتریان به جای بازدید فیزیکی از یک فروشگاه، می توانند مستقیماً از وب سایت خرده فروش بازدید کنند یا با استفاده از موتور جستجوی خرید، بین فروشندگان جایگزین جستجو کنند.

خرید آنلاین چندین مزیت مانند راحتی، دسترسی به طیف وسیعی از محصولات و توانایی مقایسه قیمت ها و خواندن نظرات مشتریان را ارائه می دهد. همچنین این فرصت را برای کسب و کارها فراهم می کند تا به مشتریان در سراسر جهان دست یابند و از خدمات تحویل برای حمل و نقل محصولات استفاده کنند.

تیم ما در نشانه متعهد است که به شما در دستیابی به اهداف خود در تجارت الکترونیک کمک کند.

وب سایت سفارشی

وب سایت سفارشی وب سایتی است که از ابتدا بدون استفاده از قالب های از پیش طراحی شده ساخته می شود. انعطاف پذیری بالاتری در قابلیت های طراحی و عملکرد پیشرفته ارائه می دهد. وب‌سایت‌های سفارشی معمولاً گران‌تر از وب‌سایت‌های قالب‌دار هستند و شامل فرآیند برنامه‌ریزی/طراحی فشرده‌تری هستند. آنها را می توان برای رفع نیازهای خاص یک کسب و کار، از جمله برنامه نویسی back-end برای عملکردهای پیشرفته سفارشی، مدیریت سرنخ، API ها و ویژگی های تجارت الکترونیکی طراحی کرد. وب‌سایت‌های سفارشی برای کسب‌وکارهایی با بودجه بازاریابی بزرگ‌تر ایده‌آل هستند.

تیم ما در نشانه می‌تواند هر آنچه را که می‌خواهید برای پیش‌فرض‌های مختلف بسازد.

طراحی اپلیکیشن موبایل

توسعه اپلیکیشن موبایل فرآیند ایجاد نرم افزارهای کاربردی است که بر روی دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند و تبلت ها اجرا می شوند. یک برنامه کاربردی تلفن همراه معمولی از اتصال شبکه برای کار با منابع محاسباتی از راه دور استفاده می کند و فرآیند توسعه شامل ایجاد بسته های نرم افزاری قابل نصب (کد، باینری ها، دارایی ها و غیره)، پیاده سازی خدمات باطنی مانند دسترسی به داده ها با یک API، و آزمایش برنامه است. در دستگاه های هدف

چندین پلت فرم توسعه وب وجود دارد که می توان از آنها برای توسعه اپلیکیشن موبایل استفاده کرد. یکی از این پلتفرم‌ها AWS Amplify است که مجموعه کاملی از قابلیت‌های پیشرفته را برای ایجاد یک اپلیکیشن موبایل با امکانات نامحدود فراهم می‌کند. طیف گسترده ای از قالب های قابل تنظیم را ارائه می دهد که برای صنایع مختلف طراحی شده اند و ابزارهای توسعه وب تمام پشته را برای عملکردهای سفارشی ارائه می دهد.

از دیگر پلتفرم های محبوب برای توسعه اپلیکیشن موبایل می توان به React Native، Flutter و Xamarin اشاره کرد. این پلتفرم‌ها به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهند با استفاده از یک پایگاه کد واحد، اپلیکیشن‌های موبایلی چند پلتفرمی بسازند که می‌تواند در زمان و منابع صرفه‌جویی کند.

برنامه نویسی نرم افزار

توسعه نرم افزار به مجموعه ای از فعالیت های علوم کامپیوتری اطلاق می شود که به فرآیند ایجاد، طراحی، استقرار و پشتیبانی نرم افزار اختصاص دارد. نرم افزار به خودی خود مجموعه ای از دستورالعمل ها یا برنامه هایی است که به کامپیوتر می گوید چه کاری انجام دهد. مستقل از سخت افزار است و کامپیوترها را قابل برنامه ریزی می کند.

سه نوع نرم افزار اساسی وجود دارد:

نرم افزار سیستم: عملکردهای اصلی مانند سیستم عامل، مدیریت دیسک، ابزارهای کمکی، مدیریت سخت افزار و سایر نیازهای عملیاتی را ارائه می دهد.
نرم افزار برنامه نویسی: ابزارهایی مانند ویرایشگر متن، کامپایلر، لینک کننده، دیباگر و ابزارهای دیگر را برای ایجاد کد در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد.
نرم افزار کاربردی: به کاربران در انجام وظایف کمک می کند. به عنوان مثال می توان به مجموعه های بهره وری اداری، نرم افزار مدیریت داده ها، پخش کننده های رسانه و برنامه های امنیتی اشاره کرد.

توسعه نرم افزار در درجه اول توسط برنامه نویسان، مهندسان نرم افزار و توسعه دهندگان نرم افزار انجام می شود. برنامه نویسان کد منبع را برای برنامه ریزی رایانه ها برای کارهای خاص مانند ادغام پایگاه های داده، پردازش سفارشات آنلاین، مسیریابی ارتباطات، انجام جستجو یا نمایش متن و گرافیک می نویسند. مهندسان نرم افزار اصول مهندسی را برای ساختن نرم افزار و سیستم ها برای حل مشکلات به کار می گیرند. آن‌ها از زبان مدل‌سازی و ابزارهای دیگر برای ابداع راه‌حل‌هایی استفاده می‌کنند که اغلب می‌توانند برای مسائل به‌صورت کلی به کار روند. مسئولیت آنها افزایش یافته است زیرا محصولات با افزودن ریزپردازنده ها، حسگرها و نرم افزارها هوشمندتر شده اند. توسعه‌دهندگان نرم‌افزار نقش رسمی کمتری نسبت به مهندسان دارند و می‌توانند از نزدیک با حوزه‌های پروژه خاص – از جمله نوشتن کد – درگیر باشند. در همان زمان، آنها چرخه عمر کلی توسعه نرم افزار را هدایت می کنند – از جمله کار در تیم های عملکردی برای تبدیل نیازمندی ها به ویژگی ها، مدیریت تیم های توسعه و فرآیندها، و انجام تست و نگهداری نرم افزار.

نرم افزار Enterprise نرم افزار کامپیوتری است که برای برآوردن نیازهای یک سازمان به جای کاربران فردی استفاده می شود. چنین سازمان هایی شامل مشاغل، مدارس، گروه های کاربری مبتنی بر علاقه، باشگاه ها، موسسات خیریه و دولت ها می شود. نرم افزار Enterprise بخشی جدایی ناپذیر از یک سیستم اطلاعاتی مبتنی بر رایانه است و تعدادی از عملیات را در یک سازمان انجام می دهد، مانند افزایش وظایف گزارش دهی تجاری و مدیریت یا پشتیبانی از عملیات تولید و دفتر پشتیبان. سیستم ها باید اطلاعات را با سرعت نسبتا بالایی پردازش کنند.

ابزارهای نرم افزاری سازمانی مدیریت پایگاه داده، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت زنجیره تامین، مدیریت فرآیند کسب و کار و موارد دیگر را پوشش می دهند. این ابزارها معمولاً کسب و کار محور هستند و می توانند برای رفع نیازهای خاص یک سازمان سفارشی شوند. از آنجایی که شرکت ها و سایر سازمان ها دارای بخش ها و سیستم های مشابه هستند، نرم افزار سازمانی اغلب به عنوان مجموعه ای از برنامه های قابل تنظیم در دسترس است.

نمونه هایی از نرم افزارهای سازمانی شامل سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)، سیستم های برنامه ریزی سازمانی، سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و سیستم های مدیریت زنجیره تامین (SCM) می باشد. این سیستم ها برای پشتیبانی از فرآیندهای کسب و کار، جریان اطلاعات، گزارش گیری و تجزیه و تحلیل داده ها در سازمان های پیچیده طراحی شده اند.

طراحی منو دیجیتال و حساب کوتاه کننده پیوند

منوی دیجیتال نسخه الکترونیکی منوی کاغذی سنتی است که از طریق تبلت، صفحه تلویزیون یا گوشی هوشمند قابل دسترسی است. این یک روش تعاملی و از نظر بصری جذاب برای نمایش آیتم های منوی رستوران و قیمت ها به مشتریان است. منوهای دیجیتال را می توان در زمان واقعی به روز کرد، به این معنی که می توانید بدون نیاز به چاپ مجدد منوها، تغییراتی در آیتم های منو، قیمت ها و توضیحات خود ایجاد کنید. این ویژگی به ویژه برای رستوران هایی که به طور مکرر منوی خود را تغییر می دهند یا غذاهای فصلی ارائه می دهند مفید است. انواع مختلفی از منوهای دیجیتال موجود است، از جمله منوهای کد QR، منوهای تبلت، و تابلوهای منوهای الکترونیکی. منوهای کد QR به طور فزاینده ای در رستوران ها محبوب می شوند زیرا به مشتریان اجازه می دهند با اسکن یک کد QR با دوربین گوشی هوشمند خود به منو دسترسی داشته باشند. این امر نیاز به منوهای فیزیکی را از بین می برد و خطر انتشار میکروب ها را از طریق تماس با سطوح مشترک کاهش می دهد.
غذاها و نوشیدنی های موجود در منوی شما با عکس و توضیحات بهتر ارائه شده و فروش بیشتری خواهند داشت.

برخی از مزایا:

با این حالت تغییر قیمت منو به راحتی آپدیت کنید
پیشنهادات جذاب را برای مشتریان به صورت روزانه تعریف کنید
هیچ مشتری برای دریافت منو منتظر نخواهد ماند
دیگر نیازی به خواندن منوی پشت گوشی برای مشتری ندارید
مجموعه اینستاگرام را مستقیماً به منو متصل کنید
نیازی به خرید دستگاه های پیجر نیست
مشتری می تواند در هر زمان درخواست حضور گارسون یا پیشخدمت کند
درخواست مشتری با اطلاعیه ای به اطلاع نیروها خواهد رسید
با هزینه های گزاف پیجرهای سالن خداحافظی کنید
دیگر کمبود پیشخدمت را احساس نخواهید کرد، برای هر میز یک گارسون خواهید داشت
شما به نیروی انسانی کمتری نیاز خواهید داشت و این به معنای هزینه بسیار کمتر است
کاهش کار پیشخدمت ها برای ارائه پذیرایی بهتر از مشتریان
سالوندار در بسیاری از مجموعه ها فروشنده است، با این دستیار در فروش موفق تر خواهد بود
شما راهی برای ارائه بازخورد به مشتریان خود ارائه می دهید
به مشتریان خود اجازه دهید تا هزینه سفارش خود را به سرعت و به راحتی پرداخت کنند
تقویم های خود را بدون هیچ هزینه ای به چاپگرهای خود متصل کنید تا در مجموعه جابجا نشوند
برای هر مشتری یک صندوقدار خواهید داشت

از ازدحام در جلوی صندوق‌دار رستوران خودداری کنید
شما به نیروی انسانی کمتری نیاز خواهید داشت که به معنای هزینه بسیار کمتر است
زمانی که مشتری به راحتی و بدون صف سفارش دهد، رضایت مشتری خود را افزایش خواهید داد
سرعت سفارش از مشتریان خود را افزایش دهید
رسید مشتریان پس از پرداخت آنلاین سفارش، مستقیماً از چاپگرهای آشپزخانه چاپ می شود
پرداخت آنلاین سریع، راحت و بدون دردسر را برای مشتریان خود فراهم کنید
به همه مشتریان خارج از مجموعه خود بفروشید
حتی ۱% کارمزد برای فروش خروجی پرداخت نکنید
هر روز فروش آنلاین شما در حساب شما خواهد بود و جریان نقدی مجموعه کم نخواهد بود
از اینستاگرام خود بفروشید تا با هزینه صفحه درآمد بیشتری کسب کنید
برای هر مشتری توریستی، یک مدیر رستوران دارید که به زبان خودش مسلط است
شما از مشتریان توریستی رضایت بالایی کسب می کنید
شما بیشتر به مشتریان توریستی می فروشید
یک پایگاه داده کامل از نام و شماره و تاریخ تولد مشتری خود داشته باشید
پنل پیامک سرویس داشته باشید که اصلا مسدود نشده باشد
به طور خودکار روز تولد یکی از مشتریان شما را به یاد می آورد و از طریق پیامک به آنها تبریک می گوید.
برنامه هایی برای مشتریان وفادار خود ایجاد کنید تا آنها را حفظ کنید
به طور حرفه ای برنامه ریزی کنید تا هر ماه تعداد زیادی مشتری جدید جذب کنید تا آنها را به مشتریان وفادار خود اضافه کنید
مشتریان خود را دسته بندی کنید و برای هر دسته سناریوهای خاص خود را داشته باشید

ویژگی های کوتاه کننده لینک

کوتاه کننده URL ابزاری است که می توان از آن برای کوتاه کردن URL های طولانی به آدرس های کوتاه تر استفاده کرد. این زمانی مفید است که می خواهید پیوندی را با شخصی به اشتراک بگذارید اما URL اصلی خیلی طولانی یا پیچیده است. برخی از وب‌سایت‌ها مانند ۳d-ul.ir به شما این امکان را می‌دهند که یک لینک کوتاه‌شده ایجاد کنید که به راحتی در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها، پیامک‌ها، ایمیل‌ها، تبلیغات یا تقریباً هر جای دیگری که می‌خواهید آن‌ها را به اشتراک بگذارید، به اشتراک گذاشته شود. همچنین ویژگی های اضافی مانند لینک های کوتاه سفارشی، داشبورد قدرتمند، تجزیه و تحلیل دقیق، API، سازنده UTM، کدهای QR، افزونه مرورگر، ادغام برنامه ها و پشتیبانی را نیز ارائه دهید.

برخی از ویژگی های دیگر:

پیوند مجاز کلیک‌ها در ماه حفظ داده‌ها نام پیوند سفارشی هدف‌گیری جغرافیایی هدف‌گیری دستگاه هدف‌گیری زبان نمایه زیستی کد QR کد QR سفارشی اسپلش CTA | ردیابی رویداد کانال دامنه اعضای تیم | کمپین ها دامنه های متعدد پارامترهای سفارشی API طرح ریزی داده | سفارشی سازی لینک

مشتریان ما