برندینگ و توسعه سازمانی مشاوره کسب و کار دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال بخشی از بازاریابی است که از اینترنت و فناوری های دیجیتال مبتنی بر آنلاین مانند رایانه های رومیزی، تلفن های همراه و سایر رسانه ها و پلتفرم های دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می کند. این شامل بازاریابی برای مصرف کنندگان از طریق کانال های دیجیتال، از جمله وب سایت ها، دستگاه های تلفن همراه، و پلت فرم های رسانه های اجتماعی است.

اطلاعات بازاریابی دیجیتال در مورد تبلیغات و ارتباط با مشتریان از طریق دستگاه های الکترونیکی مختلف و کانال های آنلاین است. این کانال ها شامل وب سایت ها، موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل، برنامه های موبایل، پیام های متنی و تبلیغات مبتنی بر وب می باشد. بازاریابی دیجیتال همچنین می تواند شامل محصولات، خدمات و اطلاعاتی باشد که بر مخاطبان هدف تأثیر می گذارد.

مشتریان ما