Uncategorized @fa

سفارش چاپ سررسید اختصاصی

چاپ سررسید اختصاصی معمولا برای شرکت های بزرگ در کنار چاپ سررسیدهای عمومی با تعداد بالا انجام می شود. سررسید های اختصاصی با طراحی های خاص و متفاوت نسبت به سایر سرسید ها ارائه و چاپ می شوند. درواقع برخی مشتریان هرساله برای تکمیل هدیه های تبلیغاتی کسب و کار خود دو نوع سررسید چاپ می کنند؛ سررسیدهای اختصاصی در تعداد کمتر برای کاربران ویژه و سررسیدهای عمومی، که در تعداد بالا چاپ می شوند.


هدف چاپ سررسید اختصاصی


سررسید اختصاصی با طراحی و مشخصات کاملا متفاوت نسبت به سایر رسیدها است که به صورت سفارشی چاپ و طراحی می شود.
سررسیدهای اختصاصی یا به اصطلاح سفارشی دارای ابعاد، جلد، بهترین نوع کاغذ، آرم و لوگو مخصوص سفارش دهنده است.
چاپ سررسید اختصاصی با طرح های متفاوت و خلاقانه ای انجام می شود که عمدتا برای مدیران شرکت ها و کاربران ویژه سفارش داده می شود.
یکی از مشخصات این نوع سررسید چاپ لوگو در کل صفحات سررسید است، که نقش موثری در برندینگ دارد.

کاربرد سررسید چیست؟

کاربرد سررسید اختصاصی دقیقا مانند سایر سررسیدهای معمولی است که فقط در طراحی و شکل ظاهری تفاوت دارد. طرح جلد و کاغذ این نوع سررسید کاملا اختصاصی است. درواقع در چاپ سررسید اختصاصی پس از تعیین ابعاد، نوع و جنس جلد، طراحی، نوع کاغذ، لوگو و…، برند تجاری را همراه اطلاعاتی مانند آدرس و شماره تماس و سایر اطلاعات مهم کاربر ارائه می شود. علاوه بر این سفارش دهنده این امکان را دارد که ایده و سلیقه شخصی خود را در طراحی صفحات داخلی نیز داشته باشد. در واقع سررسیدها اختصاصی کاملا سفارشی هستند و نمونه آن در بازار ارائه نشده است. درصورتی‌که دارای کسب و کار هستید و برند خاص خود را دارید می توانید از طرح‌های خاصی که فقط مختص حرفه و برند شما هستند استفاده کنید.


در مجموعه نشانه کاربران می توانند هر ایده و طرحی که دارند را عنوان کنند تا ما آن را در سررسید تبلیغاتی پیاده کنیم. این نوع سررسیدهای تبلیغاتی با طرح و نشان شما هدیه ای ماندگار از طرف برند شما هستند که در ذهن کاربران ثبت می شود.

قیمت خرید سررسید های اختصاصی


قیمت چاپ سررسید اختصاصی برحسب سایز سررسید، نوع صحافی، نوع جنس جلد، جنس صفحات داخلی، ترتیب صفحات، تیراژ سررسید و… محاسبه می شود. بنابراین قیمت ثابتی را نمی توان برای چاپ سررسیدهای اختصاصی معین کرد.
درواقع در زمان تعیین قیمت سررسید اختصاصی در همه مراکز چاپ و تبلیغات، براساس متریال های به کاربرده شده و میزان طراحی که در آن اجرا می کنند برآورد هزینه می شود. لازم به ذکر است که توجه به قیمت چاپ سالنامه اختصاصی اهمیت زیادی دارد، به طوری که با این کار مشتری برای تصمیم گیری های بعدی و قبل از سفارش با مشکل مواجه نخواهد شد. مانند تعداد تیراژی، نوع سررسید و جنس کاغذ که همه در قیمت نهایی سررسید دخیل هستند.
چاپ سررسید یکی از عوامل تاثیر گذار در معرفی برند به مخاطبین است. بالا بودن کیفیت چاپ سررسید تبلیغاتی نقش چشم گیر و مثبتی بر نظر مشتریانتان نسبت به برند شما دارد. بعلاوه اینکه طراحی اختصاصی شما در بخش های مختلف سررسید باعث جلب توجه مشتریان می شود و این امر منحصربه‌فرد بودن برند شما را نمایش می دهد.
با این وجود شرکت نشانه سعی برآن دارد کاربران با هر بودجه اقتصادی که در نظر دارند بهترین سررسید تبلیغاتی را با بهترین کیفیت و طراحی برای برند خود به ارمغان ببرند.


مزیت چاپ سررسید اختصاصی


از مزیت های اصلی چاپ سررسید اختصاصی می توان به این اشاره کرد که این محصول به عنوان یک هدیه یادگاری و منحصر به فرد از طرف برند شما برای مشتریان خواهد بود. از طرفی افراد اطلاعات مهم و ارزشمند خود را در آن ثبت کرده و این هدیه را همیشه و در هر مکان همراه خود دارند.
به لطف پیشرفت نرم افزار های طراحی و چاپ، درحال حاضر سالنامه های اختصاصی و سفارشی ارائه می شوند که با صفحات پویا و متفاوت در جلد و صفحات داخلی، افراد بیشتر راغب به ثبت اطلاعات و تجربیات خود هستند.
با این امکانات هر کاربری می تواند سررسید مختص به خود را داشته باشد که متن و طرح دلخواه خود را می تواند در آن درج کند. در طراحی های جدید سرررسید های اختصاصی ۱۴۰۳، این امکان وجود دارد که صفحات منحصر به فردی از مناسبت های خاص را برای هر مشتری با طرح های متفاوتی ارائه کرد.


جلد سررسید های اختصاصی


جلد همانطور که می دانید اولین بخش از سررسید است که در نگاه اول نظر بیننده را به خود جلب می کند. پس شما می توانید در سفارش چاپ سررسید اختصاصی خود، جلدهای سفارشی یا شخصی سازی شده را داشته باشید. جلدها می توانند بر حسب رنگ، اندازه، جنس و… کاملا سفارشی و اختصاصی لحاظ شوند. حتی می توانید بسته به حرفه خود از تصاویر مرتبط و رنگ های برند کسب و کار خود بهره ببرید.
در گروه چاپ و طراحی نشانه، این زمینه را برای کاربران فراهم نموده‌ایم که با برترین ابزارهای طراحی و چاپ بهترین و پیشرفته ترین سالنامه اختصاصی را به خود اختصاص دهند.
به عنوان مثال برای مشاغل سخت و خاص، جلد های ضخیم و مقاومتر با قیمت بیشتر پیشنهاد می شود. همچنین، جلد سررسید را می توان از پوشش های مختلفی تهیه کرد که با نوآوری های جدید طراحی و چاپ می شوند.
در مجموعه نشانه همه این موارد با درنظر داشتن بودجه مالی کاربران و سلایق شخصی اجرا می گردد، تا سفارش دهنده با اطمینان خاطر سفارش خود را ثبت کند.


طراحی سفارشی سررسید


برای طرحی و چاپ سررسید اختصاصی ابتدا طراحی سررسید براساس نیاز و سلایق شخصی فرد سفارش دهنده مشخص می شود.
افراد می توانند برای سفارش سررسید اختصاصی شرکت یا حرفه خود اندازه و طرح هایی که در نظر دارند را با مشاوران و طراحان ما مطرح کنند. سپس طراحان ما براساس نوع و رنگ برند و سایر المان های موردنظر شما اقدام به طراحی جلد و صفحات داخلی سررسید می کنند‌
در سررسیدهای اختصاصی در کل صفحات داخلی برند یا لوگو شرکت شما چاپ خواهد شد. همچنین تا ۳۲ صفحه اول یا آخر سررسید را برای درج اطلاعات شرکت شما اختصاص می دهیم.
کیفیت چاپ نکته مهم دیگری است که در طراحی سررسید های اختصاصی باید بدان توجه داشت. بنابراین انتخاب بهترین و به روزترین چاپخانه در تولید یک سررسید ایده‌آل چندان بی تاثیر نخواهد بود.
اصولا سررسید های اختصاصی که قیمت بیشتری نسبت به سررسیدهای معمولی دارند از جانب مدیریت شرکت یا مجموعه تولیدی به کارمندان، مشتریان مهم، مدیران و برخی شرکت‌های بازار هدف اهدا می شود. پس چنانچه قصد دارید خاص ترین و نفیس ترین هدایای تبلیغاتی را به مخاطبان خود عرضه کنید و دوست دارید امسال مشتریان خود را با سررسیدهای اختصاصی ویژه و شیک تحت تاثیر قرار دهید با طراحان مجموعه نشانه در ارتباط باشید.
مجموعه تبلیغاتی نشانه در زمینه چاپ انواع سررسید تبلیغاتی‌ با استفاده از به روزترین تجهیزات و نرم افزارها، کلیه خدمات چاپ و تبلیغات برند شما را می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 4 =