Uncategorized @fa

چاپ سررسید وزیری

امروزه چاپ سررسید وزیری در بین هدایای تبلیغاتی طرفداران زیادی پیدا کرده که به دلیل قطع مناسب برای اکثر مشاغل کارایی دارد. ما در مجموعه تبلیغاتی نشانه براساس نوع حرفه، نوع مشتریان و بودجه اقتصادی، سفارش دهنده را راهنمایی می کنیم تا یک انتخاب هوشمندانه و کاملا کاربرپسند را داشته باشد.


چاپ سررسید وزیری در انواع مختلف


چاپ سررسید وزیری سایز و ابعاد ثابتی دارد که ممکن است در برخی موارد سفارش دهنده برای طراحی و چاپ سررسید خود به عنوان هدایای تبلیغاتی آن را سفارشی کند. در این مقاله برخی از این مشخصه های این نوع سررسید را از جنبه های گوناگون با هم بررسی می‌کنیم.

  • صفحات داخله سررسید وزیری
  • کاغذ سررسید وزیری
  • جلد سالنامه وزیری
  • صحافی قطع وزیری سررسید

اندازه و قطع سالنامه وزیری


همانگونه که در بالا ذکر کردیم علت تمایز سررسید وزیری، اندازه و ابعاد آن می باشد.
بهتر است افرادی که در زمان خرید و سفارش چاپ سررسید وزیری مراجعه می کنند حتما به این تفاوت آگاه شوند تا خریدی موثر و مطمئن داشته باشند.
اندازه استاندارد و اصلی قطع سررسید وزیری ۱۷ × ۲۴ است که البته ممکن است در برخی مجموعه ها اندکی متفاوت لحاظ شود.


صفحات سررسید وزیری


چاپ سالنامه یا سررسید های تبلیغاتی به صورت روز شمار، هفته شمار و یا ماه شمار طراحی و چاپ می‌شوند. قطع وزیری را اغلب در حالت روزشمار و پنجشنبه و جمعه بایکدیگر طراحی و ارائه می کنند. این نوع طراحی سررسید بدین صورت است که پنج شنبه و جمعه باهم در یک صفحه کنار هم درج شده‌اند و برای کسانی که در روز های پنجشنبه و جمعه تعطیل باشند بسیار مناسب خواهد بود. با این وجود شما می توانید سررسید تبلیغاتی کسب و کار خود را به صورت شخصی سازی برای مدیران و یا کاربران مهم خود سفارش دهید.

کاغذ سالنامه وزیری


یکی از ویژگی های بارز این نوع از هدایای تبلیغاتی قطع وزیری استاندارد و مناسبی است که به کابران اموان چاپ صفحات تبلیغاتی بیشتری را می دهد.
چاپ تبلیغاتی در لت تبلیغاتی سررسید انجام می شود که از کاغذ گلاسه با گرماژهای مختلفی است. صفحات داخله در چاپ سررسید وزیری اغلب از تحریر ۷۰ گرم است که رنگ‌های کرم و یا سفید دارند. ما در نشانه به سفارش دهندگانی که قصد دارند یک سررسید لوکس و لاکچری را برای تبلیغات حرفه خود داشته باشند کاغذ کرم با لبه‌ی گرد را پیشنهاد می‌دهیم. این نمونه ای چاپ سررسید وزیری در نوع اختصاصی و سفارشی است.


‌جلد سررسید وزیری


اولین و مهم‌ترین مشخصه در سررسید وزیری، جنس جلد است. اگر قصد دارید سررسید تبلیغاتی شما ماندگاری بالایی داشته باشد، باید در زمان انتخاب نوع جلد از متریال‌های باکیفیت و مقاوم بهره ببرید. در نتیجه کاربران مدنظر شما مدت زمان بیشتری از سررسید شما استفاده خواهند نمود. انواع مختلفی از جنس جلد با قیمت های مختلف وجود دارد که هرکس با هر بودجه اقتصادی می تواند برای ثبت سفارش اقدام کند تا برند و لوگو خود را ببشتر معرفی کند.
در ادامه این مبحث انواع جلد را که قبل از سفارش سررسید سالانه باید انتخاب کنید با هم مرور می کنیم.


سررسید وزیری چرم


طی چند سال اخیر سررسید با جلد چرم در دو نوع طبیعی یا مصنوعی بسیار پرطرفدار شده است که علاوه بر زیبایی از ماندگاری بالایی نیز برخوردار هستند.
این نوع جلد با ظاهر جذاب و گیرایی که دارد بسیار پرفروش‌ و پرطرفدار است. البته این نکته مهم است که در چاپ این جلد، از چرم با کیفیت و مرغوب استفاده شود. در غیر این صورت به مرور زمان جلد سررسید چروکیده یا پوسته پوسته خواهد شد. عمدتا برای جلوه بیشتر و خاص شدن کار اطلاعات کسب و کار شما مانند برند یا لوگو نیز به صورت پلاک طلاکوب یا نقره کوب بر روی جلد سررسید حک می شود.


سررسید وزیری ترمو


ظاهر جنس جلد سررسید ترمو وزیری شبیه به چرم مصنوعی است. اما لازم است بدانید که جنس ترمو نازک‌تر از چرم های مصنوعی است هرچند کیفیت بالاتری هم دارد. جلد ترمو نسبت به حرارت واکنش نشان می دهد و تغییر رنگ به دنبال دارد. به همین دلیل وقتی که که لوگو را با چاپ داغی بر جلد سررسید های وزیری از جنس ترمو حک می کنند، تغییر رنگ می دهد و جلوه زیباتری نیز پیدا می کند. چنانچه جنس ترمو مناسب و بی کیفیت باشد، زمان داغی لوگو کمتر تغییر رنگ می‌دهد و جلوه جذابی نخواهد داشت. علاوه بر داغی برای درج لوگو روی جلد سررسید ترمو، پلاک و طلاکوب هم پیشنهاد می شود.


سررسید وزیری جیر


اغلب جنس جلد جیر به نام اشبالت نیز شناخته می شود. از آنجایی که این جنس جلد تنوع رنگ‌ بالایی دارد برای چاپ سررسید وزیری بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. جنس جیر مناسب که برای سررسید ها استفاده می شود باید تراکم پرزهای جیر بیشتری داشته باشد، تا در عین حال از کیفیت و جذابیت بیشتری برخوردار باشند. نوع چاپ سررسید وزیری با جلد جیر لیزر است. لیزر نیز باعث تغییر رنگ پارچه جیر می‌ شود و جلوه زیبایی به جلد سررسید می دهد. علاوه بر این از پلاک‌های مولتی استایل، چاپ سیلک، پلاک لب خم با چسب قوی نیز بر روی جلد جیر سررسیدهای تبلیغاتی نیز استفاده می کنند.


سالنامه وزیری سلفونی


چاپ سررسید وزیری با جلد سلفونی عمدتا ویژه سررسیدهای اختصاصی است. این نمونه سررسید از لحاظ میزان کیفیت، طرح و رنگ، زیبایی، ضخامت و… تنوع زیادی دارد. به کاربردن روکش سلفونی در این نوع جلد به افزایش ماندگاری و مقاومت جلد کمک زیادی می کند. از دیگر مزیت‌های این نوع جلد که برای سررسیدهای سفارشی مورد استفاده است، امکان چاپ اختصاصی طرح‌ های مختلف می‌ باشد. ضمن اینکه سایر موارد تکمیلی مانند طرح طلا کوب، نقره کوب، یووی و برجسته سازی را به منظور ایجاد جلوه های بیشتر می توان در این نوع جلد استفاده کرد.


نوع صحافی سررسید وزیری


صحافی سررسید وزیری با هدف حفظ ماندگاری، افزایش عمر و در عین حال زیبایی آن اجرا می‌ شود. برای چاپ سررسید وزیری از صحافی‌های مختلفی می توان استفاده کرد که بر حسب کاربرد و سلیقه سفارش دهنده ارائه می شود.
برای اینکه سررسید طول عمر بیشتر و استحکام بالایی داشته باشد از نوع دوختی یا صحافی ته دوخت استفاده می کنند. درصورتی که افراد در طی روز استفاده زیادی از سررسید می کنند و باز شدن راحت آنها برایشان مهم است، صحافی سیمی گزینه مناسب و ایده آلی است. اگر به سررسیدی نیاز دارید که صفحات زیاد برای یادداشت داشته باشد و در طول سال به افزودن کاغذ نیاز پیدا کنید، سررسید کلاسوری مناسب است.


چاپ سررسید وزیری اختصاصی


در چاپ سررسید وزیری از نوع اختصاصی مواردی مانند لت گلاسه، ترام و آستر بدرقه به آن افزوده می شود. چاپ کردن لت گلاسه در سررسید های اختصاصی که به صورت سفارشی می باشد این قابلیت را دارد که اطلاعات برند شما را به خوبی و با جلوه ای بیشتر به مخاطبانتان انتقال دهد. عمدتا لت‌های تبلیغاتی را در بخش آغازین و یا پایانی سررسید اختصاصی جای می دهند تا مخاطبان در اولین نگاه با شما و اطلاعات کسب و کار شما آشنا شوند.
در چاپ ترام نیز لوگو و شعار تبلیغاتی شما را در کلیه صفحات سررسید چاپ می کنند. چاپ ترام در دو حالت تک رنگ یا چهار رنگ در چاپ سررسید اختصاصی اجرا می‌ شود. آستر بدرقه نیز همان کاغذی است که منجر به اتصال صفحات داخلی سررسید با جلد آن می شود که حتما باید کیفیت بالایی داشته باشد. مشتریان نشانه یا سفارشی سازی و یا اختصاصی کردن آستر بدرقه سررسد وزیری، برند شرکت یا شعارهای تبلیغاتی خود را در این قسمت چاپ کنند. برای آشنایی بیشتر با نمونه های بیشتر از طرح های اختصاصی سررسید های تبلیغاتی با ما و مشاوران نشانه در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + چهار =