Uncategorized @fa

چاپ تقویم دیواری

وقتی به اواخر سال نزدیک می شویم چاپ تقویم دیواری تبلیغاتی رونق زیادی پیدا می کند که عمدتا در بین اکثر هدایای تبلیغاتی جایگاه ویژه ای دارد. وقتی سال رو به اتمام است افراد عادی و دارای کسب و کار به دنبال خرید تقویم دیواری یا سررسید سال جدید هستند؛ از همین جهت افراد دارای حرفه و مجموعه های تجاری به فکر سفارش تقویم دیواری هستند که به عنوان هدیه تبلیغاتی بین عموم مردم و مشتریان خود توزیع کنند. تقویم برای هر قشر و هر مکانی لازم است و این می تواند بهترین فرصت برای معرفی برند و تبلیغات باشد. بنابراین اگر تمایل دارید در پک هدایای تبلیغاتی خود تقویم دیواری را اضافه کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا انواع تقویم دیواری و سایز آنها بشناسید.


چاپ تقویم دیواری اختصاصی


چاپ تقویم دیواری در انواع گوناگون با طرح و سایز مختلف انجام می شود. معمولا چاپ تقویم دیواری برحسب سلیقه و نیاز کاربران در ابعاد و جنس های مختلفی طراحی و ارائه می شود. کاربرد عمده تقویم های دیواری در مکان های پر رفت و آمدی مانند دفاتر ادراری، مدارس ، مطب پزشکان، کلینیک ها، فروشگاه ها و منازل و… است. تقویم دیوار در دو حالت عمومی و اختصاصی چاپ می شود. به عنوان نمونه می توان طراحی و چاپ تقویم را براساس نیاز و سلیقه کاربر تغییر داد. همچنین نوع چیدمان برگه های آن بر اساس روز، فصل و سال متغیر است. به عنوان مثال می توانید تقویم دیواری را به صورت سال در یک صفحه، فصل در یک صفحه، ماه در یک صفحه و حتی به صورت هفتگی در یک صفحه طراحی و چاپ کنید. یکی از مشخصات اصلی تقویم دیواری ساده بودن است به نحوی که همه افراد در هر گروه سنی و با هر سطح سواد می توانند خیلی راحت از آن استفاده نمایند.


کاربرد تقویم دیواری تبلیغاتی


تقویم دیواری از هدایای تبلیغاتی پرطرفدار و پرکاربرد است. این نوع تقویم در روزهای پایانی سال، عمدتا توسط فروشگاه ها، بانک ها، شرکت ها و همچنین سازمان ها، برای معرفی خدمات یا تولیدات خود به مراجعه کنندگان‌ و کارمندان خود هدیه می شود. با تقویم های دیواری می توان با طراحی های جذاب و چشم گیر مخاطب را به خود جذب کرد. علاوه براین می توان لوگو، راه های ارتباطی یا خدماتی که ارائه می شود را روی این نوع تقویم ها چاپ کرد تا همیشه در معرض دید قرار بگیرد.
درواقع این مدل تقویم از نظر مصرفی بیشترین مصرف را در بین کاربران دارد. با درج تبلیغات بر روی این محصولات، تا یک سال در ذهن مخاطبان خود خواهید ماند و مشتریان به مشتریان بالفعل تبدیل می شوند. تقویم های دیواری را می توان بر اساس نوع کاغذ و چاپ یا متریال اصلی به کار رفته شده با قیمت های مختلف تهیه و چاپ کرد.
تقویم دیواری معمولا در زمینه های زیر کاربرد دارد:

  • هدیه تبلیغاتی
  • درج عکس و ثبت رویداد‌های صنفی
  • برنامه ریزی امور و تبلیغات شرکتی


انواع تقویم دیواری تبلیغاتی چیست؟


انواع مختلفی از تقویم دیواری در بین هدایای تبلیغاتی وجود دارد که بسته به سلیقه و بودجه اقتصادی سفارش داده می شوند. صاحبان مشاغل و حرفه های مختلف به این حقیقت واقف هستند که تبلیغات مهم ترین روش برای معرفی برند و کسب و کار آنها است. یکی از روش های تبلیغاتی پربازده و کم هزینه در ایام پایانی سال چاپ تقویم دیواری است.
این نمونه از تقویم های تبلیغاتی به دلیل ساده بودن در طراحی و چاپ و همچنین کمتر بودن هزینه متریال های به کار رفته بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد. تقویم دیواری را می توان برروی انواع کاغذ چاپ کرد و با روکش های متنوعی مانند سلفون براق، سلفون مات، ورنی، یووی و … طراحی و چاپ کرد. تقویم های دیواری تبلیغاتی سایز های استانداردی دارند که مشتری با انتخاب سایز های استاندارد، هزینه به صرفه تری را پرداخت خواهد کرد. حتی چنانچه کاربر بخواهد تقویم را در سایز و یا اشکال خاصی چاپ کند هیچ محدودیتی وجود ندارد.


تقویم دیواری حصیری


این نمونه از جمله تقویم های دیواری پرطرفدار و جذاب طی چند سال اخیر است. جنس آن همانطور که از اسمش مشخص است از جنس حصیر می باشد.


تقویم دیواری فانتزی


در کلیه فرآیند های طراحی و چاپ تقویم های دیواری فانتزی از انواع خلاقیت ها استفاده می شود. چرا که شالوده اصلی این محصول خلاقیت است؛ درواقع در چاپ تقویم دیواری فانتزی از عوامل جالب توجه و جذاب، تصاویر نوین و طراحی های بدیع بهره برد.


تقویم دیواری چوبی


چوپ یکی دیگر از متریال هایی است که برای چاپ تقویم دیواری از آن بهره می برند. تقویم دیوای چوبی مانند سایر تقویم ها قابلیت چاپ لیزر، پلاک اختصاصی و طلاکوب را دارد؛ در کنار این جنس از تقویم دیواری می توان تقویم رومیزی چوبی نیز تهیه کرد. این دو محصول در کنار یکدیگر یک پک تبلیغاتی زیبا خواهند شد.


تقویم دیواری مقوایی


اکثر تقویم های دیواری تبلیغاتی تقویم دیواری مقوایی است که در اندازه و گرماژهای مختلفی تولید و عرضه می شوند. در این نوع تقویم از کاغذ گلاسه با گرماژ ۱۳۵ گرم به بالا استفاده می شود.
در تقویم‌ های مقوایی طرح‌های متنوعی از جمله مذهبی، باستانی، طبیعت مانند مناظر و یا گیاهان به کار برده می شود‌. اگر سفارش چاپ تقویم دیواری از نوع اختصاصی باشد به جای تصاویر، محصولات و لوگو شرکت فرد سفارش دهنده طراحی و چاپ می شود.


تقویم دیواری تک برگ


ارزان ترین تقویم دیواری تبلیغاتی از جنس گلاسه، تقویم تک برگ است؛ این مدل از تقویم های دیواری را نیز می توان به صورت اختصاصی با تبلیغات برند و کسب و کار مشتری چاپ کرد و از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد.


تقویم دیواری چهار برگ


تقویم دیواری چهار برگ مانند موارد قبلی از جنس کاغذ گلاسه و دارای چهار برگ است. یعنی هر سه ماه که شامل یک فصل است در یک برگ گنجانده می شوند؛ این نوع تقویم نیزک به‌ صورت اختصاصی با تصاویر و لوگو کسب و کار کاربران چاپ می شود.


تقویم دیواری دوازه برگ


منظور از تقویم دیواری دوازه برگ یعنی هر ماه در یک برگ قرار داده شده است؛ در این نوع تقویم تبلیغات را در هریک از صفحات آن اجرا می کنند. برای نگهداشتن برگه های این نوع تقویم از شیرازه های فنری یا پلاستیکی استفاده می شود.


چاپ تقویم دیواری اختصاصی در نشانه


تقویم دیواری اختصاصی در مجموعه چاپ و تبلیغات نشانه کاملا منطبق با سلیقه مشتری تعیین می شود‌. ابعاد صفحات، جنس و گرماژ کاغذ را مشتری بدون هیچ محدودیتی مشخص می کند. بخش مثبت چاپ این نوع تقویم درج لوگو، تصاویر، و یا شعارهای تبلیغاتی در تمام صفحات آن است که محصول را کاملا اختصاصی و ویژه می نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =